ben maçtaydım baştan sona galatasaray çok üstün oynadı maçın başında sivaslılar yerden kalkmadılar 2. yarı ise hakemin daha çok sivas lehine karar verdiği doğrudur aynen öyle oldu maçtada en iyi oynayanlar en başta servet sonra nonda,topal,balta,uğur du en kötülerde sabri ve arda