RossKy Arkadasla oynuyoruz oyunu ben kurmusutm oyunu kaydettım dosyayı arkadasa attım sonra ben loadlast game dedım ve son kaldıgımız yere geldık arkadasta networktan tekrar gırıyor ama takımını yonetemıyor neden?
_Mokoena_ kendi menejer isminin yanındaki (not connected) in üzerine bassın... galiba oyle oluyo cunku ben oyle girdim...