yilmassh slm beyler acaba tsl minikit ve 3.formalar nerden ekleriz bende cm08var onunla da kaleci ekledim sadece 3. formalar acamadim acaba hangi pro yada yamayla acicaz bu 3. formalarii simdiden saol.un