Arkadaşım bu işi anlamıyorum biraz sabırlı olun genel konuşuyorum.2 dk arayla ileti yazma işi neden oluyor anlam veremiyorum.Konunu açarsın cevap gelene kadar beklersin bunun doğrusu böyledir.
Soruna gelince evet kondisyon sorunu oluyor maalesef.Maçların devre aralarında enerjilerine göre 3 oyuncu değiştirme hakkını kullan.Ya da işte 60.dk felan sen bilirsin.
Bir de master league ana menüsündeyken condinition la ilgili seçenek vardı buradan kondisyon çalışması ve antrenmen yaptırabiliyorsun.Bunu da deneyebilirsin.
Bir de sürekli aynı 11 le oynama ara sıra değişik oyuncuları değerlendir sürekli oynayınca her maçta doğal olarak kondisyon düşüyor.