mirdad2 pes 2009 da seyircileri silip pc mi kastırmadan oynamak istiyorum, yardım pls....bu rpgoramla nasıl yapabilirim bunu
meLanKoL ben pc de oynuyorum premier lig full patch yükledim de hepsi chelsea forması oldu ...yardım :(