Beklenen karar açıklandı. Hasan Şaş'a 3 maç men cezası verildi. Galatasaray'ın İstanbul Büyükşehir Belediyespor ile oynadığı ve 2-2 berabera kaldığı maçta kırmızı kart gören ve ardından hakemin üzerine yürüyen Şaş'a PFDK'dan 3 maç men cezası verildi.
ŞAŞ SEZONU KAPATTI!
Şaş bu karşılaşmanın ardından devre arasında Galatasaray'dan ayrılacağını açıklamıştı. Bu cezayla birlikte Hasan Şaş, sarı-kırmızılı takımın ligin ilk yarısında oynayacağı son iki maçta forma giyemeyecek.
Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun 11.12.2007 tarih ve 36 sayılı toplantısında Süper Lig kulüpleriyle ilgili almış olduğu kararlar aşağıda belirtilmiştir:
1- Hasan ŞAŞ (Galatasaray A.Ş. futbolcusu) 02.12.2007 tarihinde oynanan Galatasaray A.Ş.-B.Ş.Belediyespor müsabakasında, ihraç sonrası hakeme karşı sportmenliğe aykırı davranışta bulunmaktan ihraç olması nedeniyle oynamaması gereken ilk resmi müsabaka dışında ayrıca 2 resmi müsabakadan men cezası verilmesine,
2- Galatasaray A.Ş. Kulübü hakkında: 02.12.2007 tarihinde oynanan Galatasaray A.Ş.-B.Ş.Belediyespor müsabakasında, merdiven boşluklarının boş bırakılmayarak talimatlara aykırı davranışta bulunulması nedeniyle 1.000.-YTL (Bin Yeni Türk Lirası) para cezası verilmesine,
3- Denizlispor Kulübü hakkında: 01.12.2007 tarihinde oynanan Denizlispor-Fenerbahçe müsabakasında, yasal koşullar oluşmadığından çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle ceza tayinine yer olmadığına,
Ayrıca müsabakada çıkan saha olayları nedeniyle 1.000.-YTL (Bin Yeni Türk Lirası) para cezası verilmesine,
4- Konyaspor Kulübü hakkında: 01.12.2007 tarihinde oynanan Konyaspor-MKE Ankaragücü müsabakasında, yasal koşullar oluşmadığından çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle ceza tayinine yer olmadığına,
5- MKE Ankaragücüspor Kulübü hakkında: 01.12.2007 tarihinde oynanan Konyaspor-MKE Ankaragücü müsabakasında çıkan saha olayları nedeniyle 5.000.-YTL (Beşbin Yeni Türk Lirası) para cezası verilmesine, ayrıca hasarın tazmin edilmesine,