Oynamak için herşeyi yapdım.Allah razı olsun fifaekibinin tüm yamalarınıda denedim ama malesef olmamış arkadaşlar.Oynanabilirlik 0,bütün fifa serileri oynamış biri olarak fifa07 yer geri dönüyorum.Oyunu zorlaştırmak için rakibe üstünlük vermek yerine,yapay zekayı artırsalarmış olmazmıydı. Hee aklıma gelmişken,galip gelmeme rağmen oyundan zevk alamıyorum, sitemim o yüzden.Acaba yanlışmı düşünüyorum