faruksekerr Arkadaslar oyunu yukledım ama medium da donuyo hıc bıse anlıyamıyorum ama low da oynayınca donmuyo bu sefer hıc zevk alınmıyo oyundan ne taraftar gorunuyo nede dıger ıncelıkler bılg ozellıklerı 512 ram 256 ekran kartı 80 gb hard dısk NE yapmalıyım
bulkane faruk kardeşim yapman gereken bir 512Mb lı Ram daha eklemen ve çok daha iyi bir ekran kartı takmaktır.Donanımına ve bütçene uygun bir biçimde sistemini yenilemen gerekk ki eğer bu ooyndan zevk almak sorunsuz oynamak istiyorsan.
R2.ZephyR Arkadaşlar bir kere eğer low grafiklerde oynuyorsanız hatalı ve bozuk bir oyunu oynuyorsunuz,aklınızda bulunsun.Bu konuyla ilgili inceleme yazısına aşağıdan ulaşabilirsiniz. http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=96506&pagenumber=1&perpage=10
henry1299 arkadaşlar benim ekran kartın 128 ve 512 ram le oynuyorum çok da zevk alıyorum şimdiye kadarda oyunda bi hataya rastlamadım
faruksekerr Orjinal Mesajı Yazan: henry1299 arkadaşlar benim ekran kartın 128 ve 512 ram le oynuyorum çok da zevk alıyorum şimdiye kadarda oyunda bi hataya rastlamadım kardes medium yada hıgh damı oynuyosun kı sorunla karsılasmıyon anlamadım benn512 ram var 256 ekran kartı var nasıl oynuyon sen ole ayıkamadım