İyi günler gençler Şimdi bu yaşta oyun oynanırmı abi diye soranlara hemen baştan cevap vereyim Oynadığım tek oyun bu Hayatım boyunca herneyse.Birtakım sorunlar var arkadaşlar çözemedim yardımcı olursanız sevinirim
Kısa hikaye
FC KÖLN takımını aldım 2.lig şampiyonu olduk Çıktık birinci lige Polonya Slovenya Birçok lig açtım Çok uzun uğraşlar sonucu Çok yerinde transferler yaptım Mesela 15K ya Polonyalı bir genç aldım Şimdi Fiyatı 10M$ herneyse bunun gibi 10'larca transfer yaptım 1 lig çok uzun sürdü 1 ay sürdü okadar uğraştım yani Özel antremanlar hazırladım hocalar falan herşey ugraştırdı Ve sonunda birinci lige çıktım takım çok iyi AMA!? 12.hafta bitti 2.Sıradayım
Benim Sorunum şu Benim özenle bulduğum oyuncularım (15 tane genç 7.25 altına düşmeyen her bölgede oyuncu aldım) Çok iyi oynuyorlar tüm takımlar peşinde mesela Dzusdiak var Satmak istmem çünkü çok iyi Ama Başkan 3 paraya sattı Bu adamı 3milyon'a bana sormadan sattı! Neyse 5 hafta sonra Adamın fiyatı 35 Milyon ve formu çok güzel Şimdi Bütün Oyuncularımı almak istiyorlar Başkan'da Çok iyi para verdiler diyor Şak diye verior adamları 3 milyon'a 5 milyon'a ki 30 Milyon dolar değer biçmişim Acayip canım sıkıldı allahtan Save etmiştim Şimdi Gençler,Arkadaşlar Bu sorunu Nasıl çözebiliriz ?
Sabah oldu işime Gittim hala aklımda şu soru vardı ''şerefsiz başkan baba collins'i satarmı?''
Acil cevap bekliyor yardımcı olan arkadaşlara teşşükür ediyorum