faruksekker,sistemimiz aynı sadece senin CPU benden biraz düşük.
Gördüğüm kadarıyla ekran kartı sürücün XP nin tanıdığı şekilde.Nvidia nın sitesinden en güncel driver ı yükle ya da CD si varsa oradan yükle faydası olacaktır.
Bir de sanırım oyun dosyaları eksik ya da bozuk.Komple silip sağlam bir kopyasından yeniden yükle oyunu.
Ama ne anlatsak boş çünkü sorununun nedeni sistemin yetersiz oluşu.
Maalesef sorunsuz oynayamazsın bu şekilde.