Orjinal Mesajı Yazan: Gökhan
Orjinal Mesajı Yazan: Misery_Lq
CSKA için önemsenecek bir maç olsaydı alırdı..Kazanmak için çıkarlarsa kazanırlar,ama eksikleri çok..
Fenerbahçe alır gibi..
Kendi evlerinde kazanmaya çıktıklarında, kazanmışlardı ama değil mi. Şaka gibi yorumlarda bulunuyorsunuz bazen. Şaşırıyorum size.
Yorumun hiçte 'şaka gibi' olduğunu sanmıyorum ya,neyse zaten eskidi..:)
İyi oynuyor F.Bahçe,ki söylememe gerek yok zaten.Durumu gördük,Fenerbahçe'nin kazanacağı kesin olduğuna göre skor tahmini yapalım;4-1 olur bu maç :)