theumc bi hizmette benden teşekkür yeter... http://rapidshare.com/files/75487747/Setup_CM08_Rel_1_00.exe.html kendi upload,ım
theumc Evet testini biraz önce yaptım..forma yüklememe hatası düzeltilmiş oyuncuları yerleştirme düzeltilmiş ben başka bi hata görmedim program çok düzgün çalışıyor. not: save dosyanızı silin veya kaldırın. ayriyetten bi teşekkür çok olmassa gerek..
BLACK EAGLE5 arkadaşlar CREATION MASTER 08 programının çalışması için yüklemeniz gereken yama programı: DOWNLOAD MICROSOFT NET FRAMEWORK 2.0: http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/singlefile.php?download=.net-framework-2.0&lid=2140
Sag0k3y Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5 arkadaşlar CREATION MASTER 08 programının çalışması için yüklemeniz gereken yama programı: DOWNLOAD MICROSOFT NET FRAMEWORK 2.0: http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/singlefile.php?download=.net-framework-2.0&lid=2140 cok saol
wadewade arkadaşlar CREATION MASTER 08 programının çalışması için yüklemeniz gereken yama programı: DOWNLOAD MICROSOFT NET FRAMEWORK 2.0: http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/singlefile.php?download=.net-framework-2.0&lid=2140
.seRKan. Saol dostum, diğer beta versiyonunda kaleci forması yüklenmiyordu bunda o sorunu gidermişler.
hangmaneagle yaw şu oyun taktiğini değiştiriyorum oyunda çıkmıyor bunu nasıl yapacaz biri anlatabilir mi
theumc Orjinal Mesajı Yazan: hangmaneagle yaw şu oyun taktiğini değiştiriyorum oyunda çıkmıyor bunu nasıl yapacaz biri anlatabilir mi aşagdaki gibi sırayla uygula istediğin taktiği seç ve kaydet hepsi bu
theumc Orjinal Mesajı Yazan: mcs creatıon master'ın full sürümü ne zxaman çıkcak Valla adamlar ne zaman tam takır hatasız bi versiyon yaptıkları zaman yapacaklar full versiyonu. ama bunada şükür bak. beta versiyondan kurtulduk buda bi gelişme.:D
hangmaneagle Orjinal Mesajı Yazan: theumc Orjinal Mesajı Yazan: hangmaneagle yaw şu oyun taktiğini değiştiriyorum oyunda çıkmıyor bunu nasıl yapacaz biri anlatabilir mi aşagdaki gibi sırayla uygula istediğin taktiği seç ve kaydet hepsi bu işte ben o kaydetmeyi yapamadım hepsi tamam kendi sistemimi taktik bölümünden yapıyorum team den dediğin yere geliyorum sonra işte dediklerinide yapıyorum ama kaydedemiyorum
theumc Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5 bu yeni cm 0.1 versiyonda kaleci forması değiştiriliyo mu? beta versiyonda olmuyordu:( Cm 0.1 degil 1.0 versiyonu bu. ewet ekliyebiliyorsun test ettim.