Arkadaşlar Acer AS5520 G Laptop Kullanıyorum. Ekran kartım 896MB NVIDIA GeForce 8400M G.Sorunum şu,oyunu oynarken klavyeyi kullanıyorum.Ama yukarı ve sol tuşlarına bastığımda ( sol yukarı çapraz) ne pas veriyor ne de şut atıyor.yukarı yada sadece sola bastığımda pas verip şut çekiyor.Ama aynı işlemleri sağ tarafta yaparken bi sorun olmuyor.Birde aşırtma pas atarken aynı sorunu yaşıyorum.Aşırtma paslarıda atmıyor.Canı istediğinde pas veriyor sanki :D Tuşlar çalışıyor kontrol ettim başka bi oyunda..Yardımcı olabilirseniz sevinirim....Birde rakibi kovalarken hem hız hem top çalma tuşuna bastığımda sanki takılmış gibi sürekli aynı yöne koşuyor,ne zaman hız tuşunu bırakırsam o zaman tekrar hareket etmeye başlıo..yani rakibi kovalarken kilitleniyor resmen futbolcular :D