anacoda slmlar ben bir arkadasımla karsılıklı manager oynamak istiyorum ikimizdede internet var ama birbirimize uzağız yani kablo çekemeyiz online manager 2008 oynamak için ne yapmak lazım o arkadasımla karsı karsıya
58Peykan http://soccercenter.net/forum/konu/95148/Online-Football-Manager-Nasil-Oynanir- burda anlatıor