Hocamm tuşları istedigim şekilde ayarladım yani sabit değişmiyor.
R1(E):hızlı koşma
kare( D ):şut
yuvarlak(A ):orta açma
Sorunum şu ki :Kaleye doğru hızlı ilerlerken şut atıyorum vuran adam topun altına giriyor hafiften orta açar gibi Normalde yürürken vurunca hızlı şut atılıyor fakat yürüyerek te maç oynanmıyor ki :((
PEs4'ü yüklü olan bi arkadaş controllerinin SS'sini koyabilir mi aceba çok makbule geçer :P