Sevgili crdsa,
şimdi senin tavukdöner i çok methettikleri için ben de denedim, fakat team instruction kısmı pek hoşuma gitmedi, saha yayılımı olarak kanat oyuncuları koymana rağmen takımın sahada oynayışını en dar hale getirmişsin ve şimdi hatırlamadığım bunun gibi birkaç tutarsızlık daha var, yine ed taktiği takımıma uyguladım ve ilk maçımda (Euro Vase karşılaşması) 2-0 öne geçmeme rağmen 5-2 yenildim!
Oyunda çok iddialı değilim ama taktiğinin çalışma prensibi ile ilgili bilg verirsen çok sevinirim,
*savunma oyuncularım rakip hücumculara nazaran yavaşsa defensive line i deep (geri alan) yapıyorum,
*kanat oyuncusu kullanacaksam oynanacak alanı wide (geniş) tutuyorum,
*takımım skor olarak geride ise tempoyu artırıp, zaman geçirmeyi minimuma getiriyorum,
*Son 20 dk hala gerideysem, çift santrafora dönüp, kafa özelliği yükse santrfor oyuna sokar, target man işarteler ve creativity yi düşürüp, long ball u yükseltirim,
*Gol atmak istiyorsam backlerimi sürekli ileri çıkartıyorum, (Bir maçta en çok beklerim ile oynuyorum)
*kornerlerde ve taçlarda hızlı oyuncumu geride tutar, uzun oyuncularımı ileri çıkararım,
*ben 4-5-1 (iki ön liberolu) taktiği ile kanat oyununu seçiyorum, kanatlarımda yattara ve gökdeniz var, santraforum bitirici (umut), defansif orta sahalar sağlam (hüseyin ve ayman), stoperler yeterli (tayfun-tolga) backler hızlı ve iş görüyor (moawad-serkan)
genelde doğru yaptığımı düşünüyorum ama yine de istediğim kadar başarılı değilim, fb den 4 yedim, bjk den 2 yedim (bu arada bjk yenilgisiz ilerliyor), gs berabere, geçen konya deplasmanında yenildim vs.vs.vs. Ligde 3. sıradayım, BJK 10 puan önümde benim, istediğim tablo bu değil açıkçası.
Arkadaşlar yanlış veya eksik yaptığım nedir, bana akıl verirseniz çok sevinirim.
BU ARADA OYUNDAKİ HINTS AND TIPS KISMINDAKİ YAZILARI NEREDE BULABİLECEĞİMİ SÖYLEYEBİLİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.
Teşekkürler.