C.R7 Arkdaşlar ben oyuna taraftar sesi eklicem ama bir türlü sound masteri bulamadım çıkmatı mı çıkmadıysa ne zaman çıkar...
ROBERTO.CARLOS http://rapidshare.com/files/76940178/sound_master.exe.htmlarkadaşlar trapdoor se abinin dediği gibi soundmaster çıktı bende var konuyu okudum sounmaster lazım olan arkadaşlar için rapidden upload yapip sizlerle paylaşmak istedim
ali2can Orjinal Mesajı Yazan: trapdoor SE çıktı, niye çıkmadı diyorsunuz ki?! Pardon. Ne biliim link falan vermeyince kimse çıkmadı sandım? Çıksa yeni bir konu açılırdı diye düşündüm ondan.
cimbomlueray kardeş saol ama oyunda bir şey olmuyo yükledim bende 07 de vardı onda oluyodu ama oyunda olmuyo
ROBERTO.CARLOS **bu program yama değil ama abi bende yanlış hatırlamıyom oyuna ses eklemek için kullanılıyo yani ses editleme programı**
ROBERTO.CARLOS **herkeze asıl ben teşekkür ederim abiler yamayı kayleye alıp beğenip yorum yazdığınız için teşekkür**
trapdoor SE Orjinal Mesajı Yazan: ali2can Orjinal Mesajı Yazan: trapdoor SE çıktı, niye çıkmadı diyorsunuz ki?! Pardon. Ne biliim link falan vermeyince kimse çıkmadı sandım? Çıksa yeni bir konu açılırdı diye düşündüm ondan. daha öncenden bir konuda ben vermiştim o yüzden böyle dedim ;)
real_soccer_60 Orjinal Mesajı Yazan: r_carlos http://rapidshare.com/files/76940178/sound_master.exe.htmlarkadaşlar trapdoor se abinin dediği gibi soundmaster çıktı bende var konuyu okudum sounmaster lazım olan arkadaşlar için rapidden upload yapip sizlerle paylaşmak istedim Ellerine sağlık, rapid'ten yayınlaman çok ii oldu:) Bu arada FileFront'ta bir sorun mu var? Hiç bişey indiremiyorum:confused: