Arkadaslar dün e kadar windows vista yüklüydü pc de ve pes 2008 i cok düzgün sekilde oynuyordum Fps normal degerdeydi(stabil 60 fps).Bugün Xp ye döndüm fakat pesde fps degeri cok yüksek 120-150 arası oyuncular cok hızlı ve fps yi düsüremiyorum fps yi düsürmek icin ne yapmam gerek ?(Oyunum Orjinal ve 1.20 versiyon) PC özellikleri AMD 64 3500+ 2.2@2.8 , Abit Av8-3rd eye , x1650 pro agp 590@680 1390@1670 , 2ghz Ram.. Overlock ları kaldırıp default degerlere almayı denedim yine aynı sorun devam ediyor.