Orjinal Mesajı Yazan: _Mokoena_
acaba IP olarak hangisini giriyosunuz? Hamachi'nin üstünde yazanı girmelisiniz...
IP ile ilgisi yok, zira IP girmelerine gerek yok, normal koşullarda aynı ağdaymış gibi görmesi gerek oyunun. Belki kullandıkları exe dosyalarının farklı olması bir etkendir. Emin değilim ama.
Konu başlığı kurallara uygun olarak düzenlenmiştir.