Merhaba Arkadaşlar..
Tanışmayanlar İçin Tanıştırayım :)
Bu genç arkadaşımız Pendikspor'da oynuyor. Yaşı 19. Mevkiisi ML/AML/FC. Ben 08/09 sezonunda Galatasaray a aldım.Doğal plarak kadroya girebilecek sviyede olmadıgından iyi bir yedek olarak tutuyorum elimde.Özellikleri şaşılacak kadar iyi.Sol açıkta çok başarılı.Forvette ise şunu söylemem yeter sanırım.4 maça yedek olarak çıkardım 4 gol attı.Forma şansı bulamamasına rağmen performansı kısaca bu.Zayıf tarafı ise fizik gücü bir maçta full oynarsa iki maç dinlenmesi gerekiyor şimdilik.Bence incelenmeye ve takibe deger bir futbolcu.İlerde nasıl özelliklere kavuşur bilemiyorum.Saygılar..
