kasis_ames arkadaşlar pes 2008 oynarken formaları şortun üstne çıkartmak istiom oyunda oluyor yani forması felan çekildimi dışarı çıkıyor ama editten yapamıorum nasıl olucak bi program yada belli bişeyler yapmak gerekiomu?şimdiden cevaplarınız için teşekkürler