Orjinal Mesajı Yazan: HiMaN
Kerem abi yaz'a daha çok war ocakta falan çıkarsan olmaz mı ??
Vakit benim içinde çok değerli ama böylesine büyük bir projeyi en yakın nisan ayında çıkartabilirim gibi görünüyor.
Filelerle uğraşmak gerçekten eğlenceli , uğraşmaktan hala daha bıkmadım vede saniye saniye güzelleşiyorlar mecburi olarak denemeleride en baş'a alıyorum.
İlk 4 Büyükler File Denemem :

Fileler'i şu anda daha da geliştirdim biraz daha geliştirdikten sonra yeni ekran görüntüsü ekleyeceğim.