dogukano Arkadaslar acaba sizdeki pes2008 deki hakemler master ligde hep aynimidir yanilmyiorsam pes6 de surekli hjakemler degisiyordu ? acaba yoksa bendeki pes 2008den mi kaynaklaniyor sadece tek bi hakemin olmasi
dogukano bir soru sorduk 63 kisi bakmis alla rizasi biri tenezul edipte cevap yazmamis yinede allah razi olsun bakanlardan
dehset55 evet bendede hep aynı iğrenç hakemler acaba hatalı bir oyunumu indirdim master ligde transferde yapamıyorum sendede bölemi oluyo
dogukano Orjinal Mesajı Yazan: dehset55 evet bendede hep aynı iğrenç hakemler acaba hatalı bir oyunumu indirdim master ligde transferde yapamıyorum sendede bölemi oluyo yok dsotum benim hic bi sorun yokta sadece hakemler hep ayni acaba oyunu almanca kurdugum icinmi olabilir gerci pek sanmam ama ben 5 gb lik oyunu indirmistim fairlight mi ne ole bir grubunkini indirmistim
dehset55 yok dsotum benim hic bi sorun yokta sadece hakemler hep ayni acaba oyunu almanca kurdugum icinmi olabilir gerci pek sanmam ama ben 5 gb lik oyunu indirmistim fairlight mi ne ole bir grubunkini indirmistim valla ben nerden imdirdiğimi bilmiyorumda master ligdeki hakemler sabitmi yoksa değişiyomu bilgisi olanlar ilgilenirse sevinirim