tito1905 xp de klvayem 5 sn kadar gec alıglıo goruntude kasma yok ama klavye gec algılıo 64-bit vistada oynadım aynı ayarlarda klavyede hiç sorun yasamadım amcak xpde bole bi sorunum war nasıl duzeltebilirim hiç bir kaynak bulamadım