Ben şu sıralar nfs mw a yenidn başladım ama .
direksiyonla oynamayı istiyorum
fakat gaz tuşu oluo. fren(geri gelme) olmuyor. Çünkü sanki gaz ve fren pedallarını tek tuş gibiymiş gibi algılıyor pc.
acaba bnm direksiyon bozuk mu die başka oyunlarda da denedim
FİFA 07
NFS U2
DE ÇALIŞTI
SONRA BİR DENEME DAHA YAPTIĞIMDA CARBON DA DA AYNI SORUNU YAŞADIĞIMI ÖĞRENDİM.
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER