teka arkadaşlar size birşey sorcamde bu resmi kaydedip nereye koyuyoruz lütfen yardım ayrıcada forma güzel olmuş
cihan901 alexxxxxxxxxxxxxxx fenerbahçeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee çokkkkkk kötü olmamışşşşşşşşşş ::eek:
cihan901 sasa www.kraloyun.com:eek: :mad: :rolleyes: :D :confused:iliccccccccc de niye kassımpaşa lııııııı yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk