Ya oldu mu şimdi senin şey. Ben sırf senin içn sildim o dosyayı geri kopyaladım oldu. Bak Ama Belgelerim FIFA 07 kısmına atacaksın. YOksa olmaz.
Team Managemetten Edit Players gibi bir bölüm war orayı seç oaradan takımı seç çıkacak oyunculardan iistediğini seç düzenle. Bu kadar basit.