PES yüzünden delirdim desem yalan olmaz herhalde.Oyun ilk yarıda hep donuyor.Low da oynuyorum iyi ama bi ara donuyo takılıyo pes 2008 yazıp baloncuklar çıkıyor ama öyle kalıyor anca reset atmak gerekiyo.Sadece pencereden oynayınca yanda görev yöneticisini açıyorum reset atmak gerekmiyo o zaman.Bunun için patchi indirdim yüklendi ancak sonunda
"1628:Failed to complete installation" dedi.Ne yapmam gerekiyor off :(