evet beyler slm daha önce konusunu çok açtıgım ve saatlerimi ona verdigim bu yüzdende bioliojiden 4 aldıgım bi oyun war pes,pes ve yine pes.ekran kartımı deşitirdim.nivdidia fx5500 olmadı.ati aldım hd2600pro güzel gayet güzel.ama bi sorun war .bu atiyiilk aldıgımda süperdi efektler kasılma yoktu.ama bu günler gözle görülür bi grafik bozuklugu war.her yolu denedim.high 4:3 1024*728 öle bişeyde oynuorum ilk ikisi işaretli sonundakini işaretlemeden.oynuorum .ama ceza sahası için kasıor gözle görülücek kadar fark war.acaba bunun sorununu bulacak arkadaşlarıma şimdiden teşekkür edeyiorum.he bu aradakişlemcilerimimi yazayım :D
1.50 gb ram 2.81ghz 512mb ekran kartı ati 2600prohd
ana kart msı gerekw armı bilmiorum ama yineden yazayım yani abi bu pes beni öldürecek.grafiklerinin eskisi gibi süper olup kasmaması için ne yapmalıyım
::::::::SAYGILARLA::::::::::