buzada_m kötü gördüğünüz yanları belirtirseniz iyi olur sitede yayınladığım ilk forma bu yavaş yavaş daha iyilerini koymayı düşünüyorum :)
4Synergy Orjinal Mesajı Yazan: buzada_m kötü gördüğünüz yanları belirtirseniz iyi olur sitede yayınladığım ilk forma bu yavaş yavaş daha iyilerini koymayı düşünüyorum :) ormanın arka kısmı biraz karekare duruyor... ma oyun içinde nasıl duruyor bilemem...
.Hakan. bnce çok güsel olmuş ama dedikleri gibi arka tarafı kare kare. arka taraf üzerinde biras çalışman lazım.
plasetow şimdi forma çok iyi olmasa da olmuş :D neyse forma da düzeltmen gerekenleri söyliyim yanlara aria logosunu eklememişsin o vede arka kısmın üstünde de bjk nın 100.yıl logosu eksik sana onları atıyım onları da ekleyebilirsin aria olmasa bile avea logosunu yanlara ekleyebilirsin
plasetow bu logo: bu da 100.yıl logosu: bu formanın kendisi:D: sana kolay gelsin wede çalışmalarının dewamını dilerim :D
gokhanka şort ve çoraplar benim yaptığım bjk 100.yıl çubuklu formasından alınmış ama mevzu bahis Beşiktaşımız olduğu için bu seferlik bişey demiyorum ama bi daha olmasın
plasetow ayrıca bu şu yeni çıkan kit maker design la yapılmış gibi duruo gölgelendirmeler fln ama genede iyi ufak tefek kusurlar dışında
SirEren fb 100. yıl forması yap dicem ama biraz zor olur heralde çift taraflı yapmak :d ama bir tarafını ayrı bitarafını ayrı yaparsan olur