aslında bu kayma benim eski pes serilerindede olmuştu ama oyunu yükledikten iki üç aysona çıkıyodu bu kayma olayı sonra oyunu silip yenden yüklediğimde düzeliyodu.ama pes 2008de bunu silip tekrar yüklesemde olmuyor ekrankartını kaldırıp yenden kurdum yine olmadı neyapa bilirim yardım ederseniz sevinirim.