95_kaan_45 arkadaşlar 19. bölümde takıldım kaldım yardım edebilecek yokmu?bir türlü geçemiyom o toplu adamların oldugu yerde kaldım yaklaşık 20 kişi filanlar bide bomba atıyolar çok zor yaa yardım edin.