ya arkadaslar fifa delisiydim eskiden, simdi oldum pes zırdeli ;) evdeki makinama cok guzel kurdum yamalar falan taraftarlar hersey super, fakat bi arkadasima kurmaya calistim bastan hep hata verdi durdur, yoksay, tekrar dene secenekleri cikti hep, yoksay deyip kurulumu tamamladim (bu arada o bilgisayar vista) oyun aciyor ama sadece tek mac yapiliyor master lig acmiyor dosyalara bakinca cs.img dosyasini kurmadigini farkettim simdi evde bulunan pes in cs.img dosyasini flash a alip o bilgisayara kopyalasam calisirmi? hic bunu deneyen var mi?