Wade Time internetten indirebilecğimiz dipteki bi takımı ileriye götürmüş taktik ve antrenman programlarını bekliyorum.LÜTFEN^^
nouman_cr9 Orjinal Mesajı Yazan: CodExploder en iyi taktik yoktur. takıma göre en iyi taktik vardır. football manager dersleri konu 1: ''en iyi taktik yoktur. takıma göre en iyi taktik vardır.''' :D:D:D:D
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: nouman_r17 Orjinal Mesajı Yazan: CodExploder en iyi taktik yoktur. takıma göre en iyi taktik vardır. football manager dersleri konu 1: ''en iyi taktik yoktur. takıma göre en iyi taktik vardır.''' :D:D:D:D ama benim taktiklerim istisna, bkz : tavuk döner :D
redthedevil yani örnek olarak barcelonaysan en ideal taktik 4-2-3-1 dir bu taktikle ligde çok büyük ihtimal birinci olursun tabi oyuncularıda doğru seçersen belki şampiyonlar liginde bile final oynarsın ben bir iki küçük transferle şampiyonlar ligini aldım barcelona ile 1-2 küçük transfer dediğimde daniel alvesle sagnolu takas yaptım huntelaarı aldım bunlar işte antreman programımda benim çok iyi ama şu an aklımda değil ileriki zamanlarda sana ben bir tane antreman programı yazarım
cantona841 arkadaş demiş ki "internetten indirecegim,hazır taktik söyleyin"... siz neler söylemişsiniz :)
kerim_sg ben fm 08 oynuyom milan da 4 sene üst üste şampiyon oldum barcelona r.madride arsenal ve brazilya milli tkımından teklif geldi gitmedim
kasirga37 (4-1-2-2-1)benim takımım galatasaray taktiğim : kalede (aykut) 4(hakan balta)-(song)-(servet çetin)-(uğur uçar)1(linderoth)2(lincoln)-(sabri)2(arda)-(hasan şaş)1(ümit karan) 18 maçta 14 galibiyet 4 beraberlik. Ligin ez az gol yiyen takımıyım "6" 2.takım ise 14 gol yedi (trabzonspor) uefada werder'i kendi sahamda 3-1 deplasmanda 2-1 yendim, racing'i kendi sahamda 3-2 deplasmanda 3-2 yendim. bu taktiği bi deneyin.