Sag0k3y Orjinal Mesajı Yazan: wadewade begenmedımm kardes ama emege saygı olabilir kardeşim yorumlar için saol
cesurceset yamalar pek bir işe yaramıyor.Adamlar ne güzel yapmış bi CSKA nız eksik olsun.Somaspor yok zaten CSKA mı olcak
tanek cska moskovayı yapan kardeş paylaşım için saol ama bana dosya adını falan söyle yaptım fifa ya girdim loaddan ona tıkladım kayıt başarılı dedi ama cska rest of world e falan gelmedi ne yapacağım
tanek cska moskova yamasını yapan kardeş saol ama ben bu yamayı indirdim ve belgelerimden fifa 2008 e kopyaladım oyundan load yaptım kayıt başarılı dedi aöa rest of world e gelmedi lütfen yardım
Lucas_47 Orjinal Mesajı Yazan: tanek cska moskova yamasını yapan kardeş saol ama ben bu yamayı indirdim ve belgelerimden fifa 2008 e kopyaladım oyundan load yaptım kayıt başarılı dedi aöa rest of world e gelmedi lütfen yardım kardeş geliyor ama kulübün ismi külüp oluştur diye geliyor...