Arkadaşlar
ben orj pes 2008 network ten oynuyorum.
Hep puan olarak div 1 deki takımları tercih ediyorum.
Bunların hepsimi şerefsiz hepsimi adi ?
Ya adamları yeniyorum diyelim sko 3 -1 maçın bitimine war daha 20 dk adamlar bişey ypaıyolar bilerek disconnect oluyolar.
Onlar disconnect oluyo benim puanım gidiyor
4MBit baglantım var zaten.
Hep yenilince böyle yapıyo adiler onlar puan alıyo benim puanım gidiyor.Bunun için napabilirim ?
Nereye mail atıcam ?
Yoksa bu şekilde oynamanın alemi ne ya söyleyin bana ?
Napmalıyım yardımcı olun lütfen!..
Not az önce konamiye mail attım bakıcam ne dicekler!