Arkadaşlar menager modda transfer nasıl yapılır bilmiyorum beni aydınlatırsanız sevinirim. Transfer marketten giriyorum ama orda satış listesinde kim varsa onları alabiliyorum, ben istediğim oyuncuya nasıl teklif yapabilirim yada nasıl alabilirim, şimdiden teşekkürler