kardeş song u,bouzid i,carrusca yı ve nonda yı sat!
songun sözleşmesi sene sonu bitecek ve tekrar kontrat imzalamıyo diğerlerinden ise verim alamazsın!
sen aynı zamanda diğer büyük takımların başına geçerek gs den genç ve işe yaramaz oyuncuları büyük paralara al bu takımlara ve gs nin kasası parayla dolsun
forvete:mauro zarate(katarda bi takımda) yi al ! maximum 9 mn alırsın ve obinna(chievo)
defansa:eduardo(bahia takımında)
orta sahaya: aaritalo yu al süper bi yetenek orta sahanın her yerinde görev yapıyor.
ön libero: banega(boca da )
bunlar işine yarar hadi iyi oyunlar!