SanSaLvadoR **Çoğu kariyede görüyorum maaş bütçesi fazla geliyor onu transfer bütçesine aktarıyorlar**
mazotciP Evet oluyor kardeş yapabiliyorsun Manager den Board Room bölümüne giriyorsun ardından aşağıda budget adjustment diye bişey çıkıyor oraya tıklıyosun istediğin gibi ayarlıyosun ;)
SanSaLvadoR Orjinal Mesajı Yazan: mazotciP Evet oluyor kardeş yapabiliyorsun Manager den Board Room bölümüne giriyorsun ardından aşağıda budget adjustment diye bişey çıkıyor oraya tıklıyosun istediğin gibi ayarlıyosun ;) Teşekkürler