Orjinal Mesajı Yazan: tahsin13
arkadaşlar benim pc 512 ram 512 ati radeon x1550 ekran kartı ama yinede kadiyo bi yardım lütfen özellikle ceza sahasında kasıyo!!!!!!!!!!!!
Öncelikle bu bilgilerin size cevap verebilmemiz için yeterli olmadığını belirtmem gerekiyor.İşlemci marka ve hızını,PES'i hangi detay ve çözünürlükte oynadığınızı belirtirseniz sizi belki aydınlatabiliriz. :)