serginho47 yeni bir ekran kartı alacam 512 magic prism 7600 GS 128 bit geforce 7600 GS ile pes 2008 full detail 1204-768 de oynayabilirmiyim
mt_hw1 bence biraz daha bekle.yakında nvidia dx10 uyumlu ekran kartı çıkarıcak.eğer sabredemem diyosan 7600gs yerine 7900gs yada xfx7950gt tavsiye edrim
cimbomlu45 high da çalışır büyük ihtimal ben x1950 aldım 256 mb 256 bit bu kart dediğin karttan daha iyibir kart tavsiye ederim ben aldığımda 145 dolardı şimdi 132 olmuş ben alalı 3 hafta oldu daha http://www.gigatek.com.tr/urun.php?id=1928