İnternetten falan indirdiysen full değildir...Spiker dosyalarını bir yerden bul sorun düzelio..Ya da PES6 spikerini DKZ studio ile açıp dosya adını ve uzantısını rse.img olarak değiştir ve PES 2008 img klasörüne at,PES6 nın spikeri olduğu için saçmalıcaktır ama donma sorunu falan kalmıcak...;)