beyler benim pc pentium 3.40 ve 1 gb ram 512 mb ekrankarti su aralar PES2008 basindan kalkamiyotum ama bi sikintim var..
oyunu cok gusel mediumda hic kasmadan ucurtarak oynuyoruz adeta ama high da oyunicin de takilmalar olmasa bile gol sorasi sinematiklerde goruntu saniye saniye geliyor benim sizden ricam acaba hic kasmaadan pc ucargibi high ta oynamam icin ne parca almaliyim Ram mi alicam Ekran karti mi...ve acaba ne ozellikte ve hangi marka almaliyim...