İşin özü futbol.İki oyun da bana keyif veriyor.İlk pes oynayıp,arkasından fifa oynayınca veya tam tersini yapınca kontrollerin ne kadar farklı olduğunu anlayabiliyoruz.Avrupada pes i tanımayanlar var.Dünya bazında EA daha çok satıyor olabilir.Ama Türkiyede tanınıyor ve seviliyor.İnternet kafelerde vs. çok oynanan bi oyun.Daha çok alınması normal.
Bir diğer ayrıntı; Ben fifadaki dosyaların genelini editliyebiliyorum.Peste editlemeyi pek bilmem.O yüzden fifayı heyecanla beklerim her yıl.