abiler slm öncelikle.benim sistem 1.50gb ram 512 ati hd2600pro ekran kartım war.pes 08 i yükledim mükemmeldi ama sonra oyun 1 hafta sonra acaip derecede gözle görülür bi grafik düşüşü war.sşldşm tekar yükledim her şeyi denedim.olmuor.ceza sahası içinde hep kasıor önceden kasmıordu.görüntüden eskisi gibi gerçekçi deil soluk bi görüntü war en ufak örnek mesela kramponlar pastel boya gibi ama önceden deildi.yani herşeyim aynı ben ne yaparsam pes i yükse detaylarda kasamadan oynayabilirim .
::::::::SAYGILARLA:::::::::