orası bende yanlış başlamış. level'i yeniden başlattım. hemen karşıdaki kapalı olan yeri patlattılar. önceden patlatmıyorlardı. oyun orada takılı kalıyordu.
neyse... oralardan sonra bayağı ilerledim. yerçekimsiz mekanda yaklaşık 4 saat uğraştıktan sonra bitirip çıktım oradan. şimdi de ikide bir ölüp duran bir adamla işim var. yukarıdan da yaratıklar yumurtlayıp duruyor üstümüze. zaman geri sayıyor. yetişemezsem yeniden başa atıyor. yetişmeye çalışınca da yanımdaki adam ölüyor. şaştım kaldım. mermiyi de sürekli harcıyorum...
gıcık olmaya başladım.