ysfgs Arkadaşlar 2000 yılının efsane kadrosunun yaması yapılabilrmi ama futbolcu faceleri ve o dönemin forması aynı olmak şartıyla. Yapan birileri olursa çok süper olur, bence bir Galatasaraylı olarak bunu görmemiz lazım.
ali2can Ya arkadaş dünya kadar konu açmışsın hepsinin de yeri yanlış yuh be kardeş yaaaaa... Hepsinde de böyle bir çok süper olur gibi ifadeler var.
ysfgs edebiyat öğretmenini çağırayıptamı mesaj yazayım. senin söylediğin yazdıklarım GS i ilgilendiriyor diye olmasın sakın.
murat191919 arkadaş güzel bi fikir söylemiş olur yada olmaz desenize ne yorum yapıyonuz sizene açtıgı konunun yeri