Hollanda milli takımı, EA'in Konami'den yediği en büyük kazıktır! :) nasıl EA'in zorlamasıyla Konami, Pes 6'dan beri Almanya Ligi'ni koyamıyorsa; Konami'de aynı şeyi Hollanda milli takımı yoluyla EA'e yapıyor!..
Konami, Hollanda milli takımının lisansını almadan önce de FIFA'lar da Hollanda yoktu ama EA'in başaramadığını Konami başardı ve bundan sonra da FIFA'lar da Hollanda milli takımının lisanslı olacağını hiç sanmıyorum!..