Sakin ol önce..Ard arda mesaj yazıp duruyosun..Oyuncu transfer etmeyide bilmiyosan..:rolleyes:
Transfer Market'e gireceksin,aradığın oyuncuyu bulup,1kez tıkla sonra entera bas kontrat seçenekleri gelir(anlattığım şeye bak:D)
Neresi oyuncunun maç başı parasıdır,nerese bonservistir biliyosundur zaten..Bilmiyosanda para ile alakalı olan veya olduğunu hissettiğin herşeyi olabildiğince yüksek bi meblaya çıkar..Entera bas..:D