CNC 59 PES 2008 i klavye ile oynuyorum.kendime göre kontrolleri değiştirmel istiyorum.pes 6 settings le değişiyordu pes 2008 iyapamadım nasıl yapılıyor?
wormY oda settingsten yapılıyor yine klavyeye gel orda renkli harfler var yanındada o tuşun harfi yazıo o renkli harflere tıkla harfi yaz o kadar